Воскресенье, 28.04.2024
Мой сайт
Меню сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
Главная » Гостевая книга [ Добавить запись ]

Страницы: « 1 2 3 4 ... 100 101 »
Показано 16-30 из 1513 сообщений
1498. fuad   (29.07.2007 20:08)
0  
salam aleykum bilmek isteyirem neye gore sunnu namazi qilanlar sunnet namazlari qilirlar shiyelerse yox ve niye shiyeler mohurle namaz qilirlar sunnulerse yox evvelceden teshekkurumu bildirirem
Ответ: Aleykumus-salam va rahmatullah. Sunnet namazlari hem shiye, hem de sunni fiqhine esasen musteheb hesab edilir ve onlarin qilinmasi vacib deyildir. Umumilikde ise bu, siz deyen kimi deyil. Ye''ni bele deyil ki, butun sunniler sunnet namazini qilirlar ve hech bir shiye sunnet namazi qilmir. Hem sunnilerden ve hem de shiyelerden sunnet namazi qilan da var, qilmayan da.
Mohure geldikde ise ehli sunneye gore secde sadece yere edilmelidir, shiyelere gore ise yalniz torpaqa ve ya torpaqdan biten sheye olmalidir (torpaq, dash, ot, aqac ve s.)

1497. Ferhad   (29.07.2007 20:07)
0  
Salamaleykum men bilmek isterdim 15 il bir qizi sevirirsen yeni qarshiliqli sevgi olub.Sonra qiz bashqasina ere gedib .onunla herden bir sohbet etmek gunahdirmi
Ответ: Aleykumus-salam va rahmatullah. Kishinin namehrem bir qadinla danishmasi adi halda lezzet ve shehvet meqsedi dashimadan ve fesada sebeb olmadan haram hesab edilmir. Meselen kimse qonshusundan ve ya kuchede-bazarda hansisa bir xanimdan nese sorushur ve bu qeyd edilen shertle haram deyil. Sizin qeyd etdiyiniz halda da eger sohbetden meqsed budursa, bu, haram deyil. Amma kohne xatireleri yada salib bu cur sohbetler etmek, adeten neticede fesadlara sebeb olur ve haramdir.

1496. *****   (29.07.2007 20:07)
0  
Salam Aleykum!!!Sheri baximdan her ikisi muselman olan oqlan ve qiz aile qurmaq meqsedile sadece unsiyyet qururlarsa,yeni tanishliq merhelesindedirlerse,valideynlerin raziliqi ile,bu halda kebin ne derecede vacibdir. Evvelceden diqqetiniz ucun teshekkurler. Allah razi olsun!!!
Ответ: Aleykumus-salam va rahmatullah. Oglanla qizin aile qurmaq meqsedi ile bir-birleri ile tanishliq meqsedi ile gorushub sohbet etmelerine icaze verilir. Lakin bu, mehdud miqdarda olmalidir. Eger kimse tanishliq uchun daha chox gorushmeyin lazim olmasini behane getirerek bu ishi defelerle tekrar etmek istese, bunun uchun kebin - ya daimi, ya da muveqqeti - kesilmelidir.

1495. *****   (29.07.2007 20:07)
0  
Salam Aleykum!!! Namzlari birleshdirerek qilmaq ne derecede duzgundur? Bu mesele ile baqli Qur''an ayesi ve bir nece hedis qetirmenizi isterdim. Teshekkur edirem.
Ответ: Aleykumus-salam va rahmatullah. Namazlari birleshdirerek qilmaq baresinde Peygemberden (s) choxsayli revayetler neql edilmishdir. Biz numune uchun onlardan bir nechesine ishare edirik:
Cabir ibn Zeyd Ibn Abbasdan neql edir ki: "Peygember (s) Medinede yeddi ve sekkiz ruket qildi. Zohrle asr ve magrible ishani.(Sehih Buxari, c. 1, s. 201 ve 206 ve 394)
"...Ibn Abbasdan bele demesini neql edirler ki: Peygember (s) zohr ve asr, hemchinin megrib ve isha namazlarini hech bir tehluke olmadan ve seferde olmadan birleshdirerek qildi. (Sehih Muslim, c. 1, s. 489)
"...Abu Zubeyr Seid ibn Cubeyrin Ibn Abbasdan bele demesini neql edir ki: "Peygember (s) Medinede zohr ve asr, hemchinin magrib isha namazlarini hech bir qorxu olmadan ve seferde olmadan birleshdirerek bir yerde qildi." Abu Zubeyr deyir: "Men Seid ibn Cubeyrden sorushdum ki, Peygember (s) ne uchun bele etmishdir?" Seid ibn Cubeyr dedi: "Men de sen menden sorushdugun kimi bunu Ibn Abbasdan sorushdum. Ibn Abbas mene dedi ki, Peygember (s) bunu ummetinden bir nefere bele eziyyet olmasin deye etmishdir." (Sehih Muslim, c. 1, s. 489)
Abu Sabit Seid ibn Cubeyrin Ibn Abbasdan bele demesini neql edir ki: "Peygember (s) Medinede hech bir tehluke olmadan ve yagish yagmayanda zohr ve asr, magrib ve isha namazlarini birleshdirerek bir yerde qildi." Men Ibn Abbasdan sorushdum: Peygember (s) ne uchun bele etmsidhir?" Ibn Abbas dedi: "Ummetine chetin olmasin deye." (Sehih Muslim, c. 1, s. 490)
Hedis menbelerinde buna benzer hedisler kifayet qederdir.

1494. Nadir   (29.07.2007 20:06)
0  
salam aleykum namazi qilib atmaq sonra yene qilmaq olar ?
Ответ: Aleykumus-salam va rahmatullah. Beli, namazi terk etdikden sonra ona yeniden bashlamaq neinki olar, hetta chox gozel ve eyni zamanda chox vacibdir.

1493. Reshad Xasayoglu   (29.07.2007 20:06)
0  
Salam eleykum,menim bele bir sualim var,Muhammad Peygember eleyhissalam milliyeti ereb idimi?mumkunse bunun la bagli tutarli fakt soyleyerdiniz.Teshekkur edirem.Allah sizden ve cumlemizden razi olsun
Ответ: Aleykumus-salam va rahmatullah. Beli, hezret Muhemmed (s) ereb olub ve bu barede kifayet qeder tarixi deliller movcuddur. Bunu bilmek uchun Peygemberin (s) ata-babalarinin hemin dovrde tam melum olmasi ve onlarin sirf ereb soyuna mensub olmasini arashdirmaq kifayetdir.

1492. vusale   (29.07.2007 20:06)
0  
cox sagolun ki menim sualimi cavablandirdiniz. Mumkunse deyerdiniz. -duzdurmu Ayetul kursunu her namazdan sonra deyenin cennetle arasinda yalniz olum dayana biler. Bu haqda yazin zehmet olmasa.birde namazda mohure dua oxuyan gormusem bu ne derecede dogrudur? ve isa namazinin son vaxti saat neceye kimidir
Ответ: Salamun aleykum va rahmatullah. Ayetel-kursunun fezileti barede hedisler choxdur. Umumiyyetle Quranin muxtelif aye ve sureleri barede Peygemberden (s) ve Imamlardan (a) choxsayli revayetler neql edilmsihdir. Lakin onlardan meqsed bu deyil ki, qeyd edilen savaba nail olmaq uchun hemin aye ve ya sureleri oxumaq kifayetdir. Hemin savabi elde etmek uchun hemin ayeleri oxumaqdan elave onlarin mezmunlarinin telebatina da emel etmek lazimdir. Meselen ayetel-kursude Allahin tovhidinden ve muxtelif sifetlerinden danishilir ve eger insan Allahin hemin sifetlerine iman getirib butun hallarda onlari nezere alsa, tebii ki, hech vaxt gunah etmez ve neticede cennete de geder. Namazda mohure dua oxumaq dedikde neyi nezerde tutduqunuzu tam basha dushmedik. Eger aqizi mohure tutub nese dua oxumaqi nezerde tutursunuzsa bele bir shey yoxdur. Eger alin secdede olarken dua oxumaqi nezerde tutursunuzsa, bu mustehebdir ki, namazin son secdesinde insane dua oxusun. Ve ya namazi bitirdikden sonar alnini secdeye qoyub ele oz dilinde Allaha dua etsin, ehtiyaclarini istesin, nemetleri uchun shukr etsin. Isha namazinin son vaxti geceyariya kimidir.

1491. Iskender   (29.07.2007 20:06)
0  
Salam aleykum! u menya vopros: Mojet li musulmanin jenitsa na xrisyanke esli ona ne jelaet meyat svoyu veru?
Ответ: Aleykumus-salam va rahmatullah. Shiye fiqhine esasen muselman kishinin xristian ile daimi evlenmesi vacib ehtiyata esasen caiz deyil. Elbette bezi muctehidler bunu musteheb ehtiyata esasen caiz hesab etmir, bezileri ise mekruh sayirlar. Ahli-sunna fiqhine esasen ise muselman kishi xristianla evlene biler, amma mutleq onu Islama getirmelidir. Muselman qadinin xristiana ere getmesini ise her iki mezheb caiz bilmir.

1490. Haci Alinur   (29.07.2007 20:05)
0  
Salamualeykum. Sualim Gebirustu abidelerle baglidir. Islamda en duz hansi shekilde olmalidir. Bahalidashlar ucaltmag olarmi?
Ответ: Aleykumus-salam va rahmatullah. Islamda qebrin ustunun yerden dord barmaq yuxari olmasi, qebrin mohkem duzeldilmesi, qebrin ustunun hamar ve dorbucaq sheklinde duzeldilmesi, qebre elamet qoyulmasi ve defn edilen shexsin adinin qebrin ustunde her hansi bir lovhe ve ya dash uzerine yazilib bash terefden qoyulmasi mustehebdir. Qebre bahali dashlar serf etmek neinki beyenilmir, hetta bezi hallarda israf ve haramdir.

1489. nizam   (29.07.2007 20:05)
0  
Salam,zohr ve esr namazlarinin hemd ve suresini oxuyarken oz sesimi eshitmeliyem?
Ответ: Aleykumus-salam va rahmatullah. Zohr ve asr namazlari yavashdan, pichilti ile qilinmalidir. Elbette bezen adam tam sakitlik olan yerde Hemd ve sureni oxuyarken onlari hetta pichilti ile oxuyanda bele oz sesini eshidir ki, bunun eybi yoxdur. Amma sesi ashkar etmek olmaz.

1488. muslim   (29.07.2007 20:05)
0  
Selam aleykum,teqlid etmek ucun elem muctehidler coxdursa vehansinin daha bilikli oldugu bilinmirse istediyime teqlid ede bilerem?
Ответ: Aleykumus-salam va rahmatullah. Eger hansininsa e''lem olmasina hetta zeif ehtimal verse, ona teqlid etmelidir. Amma eger bele ehtimal olmasa ve bir neche nefer onun nezerince digerlerinden daha e''lem ve oz aralarinda beraber olsalar, onlardan istediyine teqlid ede biler.

1487. SS   (29.07.2007 20:04)
0  
Aleykuma salam.Eger qiz Namaq qiliro oglan ile gorushe biler, egerbilerse onu elinden tuta biler,yoxsa bu gunah sayilir. Qabaqcadan Teshekkurler.
Ответ: Aleykumus-salam va rahmatullah. Kebinsiz hem gorushmek, hem de el-ele tutmaq haramdir.

1486. leyla   (29.07.2007 20:04)
0  
salam.men mohurle shiye namazi qiliram ve sorushmaq isteyirem: menimtahanlara hazirlawacam ve derslere getdiyime gore gunorta namazlari zamani evdeola bilmeyecem. mene bele deyibler ki zohr ve esr namazlarini bir yerde sham vexufteni ise bir yerde qilmaq olar. bu mumkundu? eger mumkunduse onlari hansi vaxtdansora bir yerde qilmaq olar
Ответ: Aleykumus-salam va rahmatullah. Beli, qeyd etdiyiniz namazlari bir-birinin ardinca qilmaq olar. Bele ki, zohru qildiqdan sonra onun ardinca esri, hemchinin shami qildiqdan sonra onun ardinca ishani qila bilersiniz.

1485. Gunel   (29.07.2007 20:04)
0  
Salam,bilmek isterdim namaz sozunde (SELAT(H)) axirda "T" herfi olmalidi,yoxsa "H" ? Bezi kitablarda "H" herfi yazirlar, bezilerde "T" herfi, hansi duzgun sayilir?
Ответ: Aleykumus-salam va rahmatullah. "Selat" kelmesinde qeyd etdiyiniz herif ferqinin sebebi bu kemlenin erebce yazilishidir. Selat kelmesi erebce "ta el-merbute" ve ya "haut-te''nis" adlanan herifle yazilir. Onun oxunush qaydasi da beledir ki, eger hemin kelmenin uzerinde veqf etsen, ye''ni dayansan onu "H" sesi ile teleffuz etmeli, kechsen ise "T" kimi oxumalisan. Bu oxunush qaydasi ereb dili qanunlarina esaslanir ve bizim dilde bu qebilden olan ereb mensheli kelmelerin sonu adeten "T" ile yazilir.

1484. sevinc   (29.07.2007 20:03)
0  
salam eleykum. sheriyyetde geyimin rengleri haqqinda ne yaza bilersiniz? qara geyinmek vacibdirmi?
Ответ: Aleykumus-salam va rahmatullah. Namazda hem kishi, hem de qadinin ag rengli paltarlar geyinmesi musteheb hesab edilir. Umumiyyetle namazdan kenar vaxt uchun ise ag, sari ve yashil renglerin achiq rengi tovsiye edilmishdir ve tund rengler beyenilmir. Qadinin qara rengde geyinmesi ise vacib deyil. Qadinin oz geyiminde nezere almasi vacib meqam geyimin bedeni ortmesi ve hemchinin bedenin cizgilerini gosterecek miqdarda dar olmamasidir. Diger bir muhum mesele ise hemin paltarin nezerleri ozune celb etmemesidir.


Имя *:
Email *:
WWW:
Код *:
Поиск
Друзья сайта
  • Создать сайт
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Все проекты компании
  • Copyright MyCorp © 2024
    Бесплатный конструктор сайтов - uCoz