Воскресенье, 28.04.2024
Мой сайт
Меню сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
Главная » Гостевая книга [ Добавить запись ]

Страницы: « 1 2 ... 99 100 101
Показано 1501-1513 из 1513 сообщений
13. elmeddin   (01.06.2002 13:20)
0  
asalamu aleykum mezarin uzerine mermer ve yaxud das goymag duzdurmu
Ответ: Islam muqeddeslerinin hedislerine gore mezarlarin uzerinde berbezekli bash ve sine dashlari qoymaq olmaz. Chunki bu zaman lazimsiz ve artiq xerjler chekilir, oz olusunun mezari uzerinde temteraqli qebir dashlari qoydura bilmeyen shexsler xejaletli qalirlar. Muselman qebristanliqinda zaman kechdikje qebirler daqilib itmeli, onlarin yerinde yeni oluler defn olunmalidir. Bu deyilenler adi insanlarin qebrine aiddir. Muqeddes shexslerin, heyat ve fealiyyeti muselmanlar uchun ibret olan shexslerin ise qebri itmesin deye, onlarin mezari uzerinde turbe tikmek, senduqe qoymaq qadaqan deyil. Chunki bu shexsler vefat etdikden yuz illerle de sonra muselmanlar onlarin mezarini ziyaret edirler.

12. leyla   (31.05.2002 11:07)
0  
Assalamu aleykum!
Kak s Islam otnositsya k straxovaniyu jizni i pravilno li eto?
Ответ: Большинство страховых компаний используют деньги отданные под страхование на выдачу кредитов. То есть, эти деньги приносят прибыль “риба”. И деньги пострадавшим выдаются из этой суммы. В этом контексте большинство ученых считают страхование жизни неприемлемым. Но если исламские банки, занимающиеся дозволенным бизнесом будут также заниматься страхованием, т.е. эта прибыль не будет считаться “риба”, то вопрос о недозволенности страхования должно отпасть само по себе. Но все же это мнение не всех ученых.

11. KAMIL   (30.05.2002 10:10)
0  
TAYANNUMUN SHARTLARI?
Ответ: Oten gunlerde teyemmum barede oxujularimizdan biri sual vermish, biz hemin suali qisaja javablandirmishdiq. Bir daha hemin moxsunu tekrar etmemek xatirine, hemchinin, sheriet meselelerinin chox ehateli olduqunu nezere alaraq, bu sualin javabi uchun muvafiq sheriet kitablarina muraciet etmeyinizi meslehet goruruk

10. Nurlan   (30.05.2002 08:44)
0  
Gabristanda namaz gilmag olar?
Ответ: Qebristanliqda/, bilavasite qebirlerin yaninda ve qarshisinda namaz qilmaq olmaz. Lakin qebristanliqin ichinde mesjid varsa orada namaz qilmaqin manechiliyi yoxdur. Hemchinin her hansi shexsin mezari uzerinde tikilen turbede (mavzoleyde) de namaz qilmaq olar. Amma bu zaman ele durmaq lazimdir ki, qebir uzbeuz istiqametde (yani qible terefde) qalmasin. Umumiyyetle namaz qilarken insanin niyyeti yalniz Allaha ibadet etmek olmalidir. Eger ister qebristanliqda, isterse de bashqa yerde namaz qilan adam Allahdan bashqasinin qarshisinda sejde etmek niyyetinde olarsa, onun namazi batildir.

9. Abdul   (30.05.2002 08:41)
0  
Assalamu aleykumm ! Eziz redaksiya heyeti ! Meni bir sual maraqlandirir muselmana saqqal saxlamaq vacibdirmi yox yox yani saqqal saxlamasa gunah deyilki ? Bu bashdan oz teshekkurumu bildirirem !
Allah razi olsun !
Ответ: Butun Islam mezheblerinde muselman kishilerin saqqal saxlamasi chox beyenilen ve tekid edilen emellerden sayilir. Saqqali qirxmaqin hokmu barede ise mueyyen fikir ayriliqlari vardir. Jeferi shie mezhebine mexsus alimlerin bir hissesinin fikrinje tuku dibden kesen aletlerle (ulguj, bichaq, lezvie ve s.) uz qirxmaq mutleq manada haramdir. Bezi shie alimleri ise uz qirxmaqi ehtiyata gore haram bilmishler. Ehli-sunne mezhebinde genish yayilmish fikre gore, henbeli ve shafii mezheblerinde saqqal saxlamaq vajib sayilir, henefi mezhebinde ise saqqal saxlamaq sunnetdir.

8.   (27.05.2002 07:49)
0  
ALASSALAMU ALEJKUM VA RAHMATULLAHI VA BARAKATU AL AN DJIHAD FARZU AJN JA FARZU KIFAJA VA AL AN MUMKUN GATL JAHUDA VA NASARA FI AZERBAJJAN VA ANA URIDU DALIL VA JAVABU JEJID VA BIDUN SHIRK VA TAGUT JA IBNOLAZIJNA AMANU
Ответ: Думаем этот вопрос не к месту, и на него лучше не отвечать

7. Абдул   (26.05.2002 05:03)
0  
Саламу алейкум ! Я расматриваю многие исламские сайты
www.azerislam.com на Азербайджанском языке что вы можете сказать на счет этого сайта, этот сайт ваш или вы раюотаете совмесно ? Благодарю за ранее да будет доволен вами всевышний Аллах !
Ответ: Мы знаем про названный Вами сайт, но ни какого отношения к нему не имеем. А судить про сайты должны сами посетители

6. Абдуль-Азиз   (25.05.2002 15:47)
0  
Ассаламу алейкум.
Пожалуйста скажите мне на какое растояние можно сокращать двухнамазов?
Ответ: Согласно юридической школе шиитов намаз нужно сокращать, если мусульманин совершает путешествие более чем на 48 км-ов. И это расстояние учитывается как «туда и обратно». Т.е. 24 километров в один конец. Начало пути считается от окраины города или населенного пункта. Для Баку это метро Азизбеково на восточной стороне, выезд из поселка Баилово в направлении южных районов и т.н. «Шамахинка» в направлении северных и западных районов. Путешествие не должно превышать 10-и дней. Если Вы намерены оставаться где-то более чем на 10 дней намазы не сокращаются. И еще один важный момент: если даже во время путешествия у Вас хорошие условия, сокращать намаз Вы обязаны. Это «милость Господа», которым пользовался и пророк и отказаться от него не желательно.

В суннитской юридической школе есть разные мнения на этот счет. В принципе мнения совпадают по расстояниям. Ханифиты определяют расстояние 90 км., шафииты 85 км. И при том расстояние учитывается как в один конец.
Но по вопросу времени пребывания в пути мнения разделяются. Ханифиты считают, что сокращать намаз можно, если мусульманин намерен оставаться где-то не более 15-и дней. А шафииты называют две даты – 4 и 18 дней.
Принцип отсчета начало пути совпадают у всех юридических школ (см. выше).
Но есть одно различие от юридической школы шиитов: у суннитских школ сокращать намазы не обязательно, это считается «милостью Господа» и сам мусульманин решает воспользоваться им или нет.

5. rasim   (25.05.2002 11:43)
0  
Peyqamber(s.a.v.s)in movludu ne vaxtdir?
Ответ: muselman revayetchileri bu barede muxtelif fikir soyleyirler. Shie hedis mektebi peyqember mevludu gunu kimi rabbiul-evvel ayinin 17-sini gosterir, sunni hedis mektebi ise hemin ayin 12-sini mevlud gunu kimi qebul edir. Qeyd edek ki, artiq 20 ile yaxindir ki, rabbiul-evvel ayinin 12-17-si arasi muddet “Vehdet heftesi” adi ile mezheblerarasi yaxinliq haftasi kimi qeyd olunur.

4. Rasin Xubanov   (24.05.2002 18:26)
0  
Salam aleykum,chto mojet oznachat kogda vo sne budit kakoito ne znakomi golos i zastavlaet pisat na jazike poxojim na farsitski,no chelovek kotori pishet,on ne ponimaet chto pishet,otvete pojalusta ,ot kogo eto dano.Zaranee sbasibo
Ответ: Вопросы о толковании снов подробно описаны в соответствующих книгах

3. Fuad   (23.05.2002 11:33)
0  
Сайт будет расширяться по рубрикам или останется в таком формате?
Ответ: Нет естесственно! Сайт будеть расширятся! есть рубрики которые обновляются ежедневно (новости), есть рубрики обновляемые еженедельно (ваши статьи, библиотека и др.) и есть рубрики которые будуть расширятся благодаря вашим письмам и советам! ждем ваших предложений!

2. Abdur-Rauf   (23.05.2002 08:28)
0  
Salam aleykum!
Menim sualim teyemmum barededir! Xahis edirem hem sie hem de sunnu mezhebleri ucun teyemmum gaydalarini bildiresiniz!
Allah sizden razi olsun!
Ответ: Aleykum salam.
Cavablar gecikdiyi uchun uzr isteyirik.
Shie huquqi mektebine gore teyemmum hem destemaz, hem de qusl uchun ayri-ayri olur. teyemmum etmek uchun evvelce - niyyet (hansi teyemmumu edirem) etmek, sonra her iki elin ichini temiz torpaqa ve ya dasha ve ya buna benzer tebii yere(mes:sement dosheme olmaz) vurmaq, sonra her iki elin ichi ile alni, gicgahlar ve burnun ustu tam daxil olmaqla surtmek, sonra sol elin ichi ile saq elin tam ustune, sonra saq elin ichi ile sol elin tam ustune bileklere qeder surtmek lazimdir. Eger teyemmumu destemaz uchun edirsinizse, bununla tey. tamam olur. Eger qusl uchun edirsinizse, onda ellerin ichini bir daha torpaqa vurmaq ve yene de her iki elin ustune chekmek lazimdir (evvelki qayda ile).
Ehli-sunne huquqi mektebine gore de destemaz ve qusl uchun ayri-ayri niyyet etmek lazimdir. Ilk evvel niyyet etmek, sonra iki elin ichini torpaqa vurmaq, sonra uzu tam el ile surtmek (destemazda olduqu qeder), sonra eger tey. qusl uchundurse elleri yeniden torpaqa vurmaq ve evvelce saq qolu dirseye qeder, sonra ise sol qolu dirseye qeder tam surtmek lazimdir. Bu hokm Henefiler uchundur, shafiilerde ise eller yalniz bileklere qeder surtulur.
Umumiyyetle ise bele fighi meselelere mutleg sheriet kitablarinda baxmaq lazimdir. Chunki, sayt vasitesi ile fighi meseleleri tam izah etmek olmur.
Allah emellerinizi qebul etsin.

1. Elnur   (22.05.2002 20:27)
0  
А учредитель сайта, Центр Религиозных Исследований - это тот же самый "Иршад"? Т.е. центр Рафика Алиева?
Ответ: Нет! Центр профессора Рафика Алиева называется "Иршад" Центр Научных Исследований (ранее Исламоведческих). А учредитель сайта называется "Центр Религиозных Исследований". Это отдельная организация созданная 1997 году и думаем достаточно известная в республике.
Скоро у нас на сайте появится ссылка о деятельности этого центра.

1-15 16-30 ... 1471-1485 1486-1500 1501-1513

Имя *:
Email *:
WWW:
Код *:
Поиск
Друзья сайта
  • Создать сайт
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Все проекты компании
  • Copyright MyCorp © 2024
    Бесплатный конструктор сайтов - uCoz